Witamy w Grecji! :)

Witamy i pozdrawiamy z Grecji! :)

Za nami 30 godzin podróży autokarem, udało nam się bez problemu przewieźć rowery z całym bagażem. Pierwszego dnia skręciliśmy rowery i wieczorem udaliśmy się na nocleg. Po bardzo przyjemnej kąpieli w zraszaczach ogrodowych po raz pierwszy rozbiliśmy namiot.IMG_20150830_223241

Wczoraj rozpoczęliśmy naszą przygodę z Grecją. Przez nieduże wioski i miasteczka kierowaliśmy się na południe, w kierunku plaż na morzu egejskim. Z racji niedzieli wyglądały one na kompletnie wymarłe – wszystkie sklepy były zamknięte, a ulice puste. W ciągu dnia natrafialiśmy na świeże arbuzy, melony i nektarynki zerwane prosto z drzewa. Ale to było dobre – niebo w ziemi! :) IMG_20150830_223913

Wieczorem rozbiliśmy nasz namiot na plaży przy ciepłym morzu i pełni księżyca. Teraz kierujemy się w stronę masywu górskiego Olimp. Jest ciepło i pięknie!IMG_20150831_085743

Zachęcamy do udziału w pocztówkowej akcji! Korzystając z okazji dziękujemy wszystkim firmom, które przyczyniły się do startu wyprawy: Arctica, Aljot.pl, Underground Pub oraz Serwisowi Pinarel!